Zadarska nadbiskupija

Povjerenstvo
za medije

Živeći u digitalnom dobu, brojne biskupije, župe i pojedinci pronašli su načine evangelizacije preko „virtualnog svijeta“. Zadatak ovog Povjerenstva je promicati izradu župnih web-stranica i društvenih mreža, odrediti kriterije za djelovanje na njima, biti aktivan u promicanju biskupijskih i župnih događaja, promicati duhovnost i teološke teme, nauk Crkvenog učiteljstva kao i brojne aktualne teme i modele koji se tiču pastorala. Ovo Povjerenstvo također pomaže novinarima i drugim djelatnicima u komunikacijama kako bi svoj život i djelovanje uskladili s kršćanskim načelima.
Ovo Povjerenstvo uređuje biskupijsku web-stranicu i Vjesnik Zadarske nadbiskupije, kao i druge tiskane brošure i priručnike potrebne za pastoralno djelovanje.

Predstojnik: don Marko Dokoza

Članovi:

  1. Grbić Ines
  2. Dokoza don Marko, predstojnik
  3. Kapović Ivan
  4. Karamarko Marinko
  5. Lilić-Pekas Iva
  6. Mišić Siniša
  7. Mustapić don Stipe
  8. Šimičev Marina
  9. Šindija don Šimun
  10. Vulin don Tihomir
  11. Žižić Iva

Plan i program za 2024./2025. godinu

Cilj pastoralnog djelovanja u ovoj pastoralnoj godini:

Upoznati važnost i način komuniciranja Crkve i suvremenih medija.

⦁ Svibanj 2025. – Prigodno obilježavanje Svjetskog dana sredstava društvenih komunikacija u svibnju

Predstavljanje pastoralnog plana. Predstavljanje novog lica službene web stranice Nadbiskupije. Prisutnost Nadbiskupije na društvenim mrežama. Povezivanje administratora društvenih mreža sa službenom stranicom Nadbiskupije i njihova vidljivost na istoj.

⦁ Okrugli stol o temi „Crkva i sveprisutni mediji“

Kako Crkva treba komunicirati s medijima danas, osobito u izazovnim pitanjima? Što je lažna vijest i kako Crkva treba reagirati na netočne navode u medijima? Kako društvene medije iskoristiti kao platformu za evangelizaciju i katehizaciju? Detaljnije odgovornosti će biti definirane prilikom osmišljavanja programa i konkretnih aktivnosti.